مشاركت ايران در ساخت پروژه‌هاي جام جهاني 2022
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مشاركت ايران در ساخت پروژه‌هاي جام جهاني 2022
نوشته شده در دو شنبه 9 خرداد 1390
بازدید : 364
نویسنده : پرویز طهماسبی


مشاركت ايران در ساخت پروژه‌هاي جام جهاني 2022 فوتبال


مشاور وزير كار و امور اجتماعي در حوزه خليج فارس از توافق وزراي كار ايران و قطر در راستاي مشاركت شركت‌هاي ايراني در ساخت بخشي از پروژه‌هاي جام جهاني 2022 فوتبال خبر داد



احمد راستي در بندرعباس با اشاره به اولويت‌هاي وزارت كار در جنوب كشور و به ويژه هرمزگان اظهار داشت: ظرفيت‌هاي كشور به ويژه در منطقه جنوب منحصر به فرد است.
وي با اشاره به حضور هرمزگان در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي سرمايه‌گذاري افزود: به گفته بسياري از كارشناسان و سرمايه‌گذاران، سرمايه‌گذاري در استاني همانند هرمزگان با توجه به توانايي‌ها و ظرفيت‌هاي موجود از ساير نقاط منطقه براي سرمايه‌گذار مقرون به صرفه‌تر است.
مشاور وزير كار و امور اجتماعي در حوزه سرمايه‌گذاري كشورهاي خليج فارس ادامه داد: آبزي‌پروري، صنعت، گردشگري از جمله اولويت‌ها و فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در هرمزگان است كه دستگاه جذب سرمايه‌گذاري و بازار كار استان نيز به سرمايه‌گذاران اين بخش توجهي ويژه دارد.
وي اضافه كرد: ‌اداره كار و امور اجتماعي استان نيز شناسايي اولويت‌هاي سرمايه‌گذاري هر شهرستان را چه در بخش داخلي و چه در بخش خارجي در دستور كار قرار داده است.
راستي از رايزني وزراي كار كشورهاي ايران و قطر با هدف مشاركت شركت‌ها و سرمايه‌گذاران ايراني در ايجاد پروژه‌هاي جام جهاني فوتبال قطر كه مقرر است سال 2022 در اين كشور برگزار شود، خبر داد.
وي افزود: هر چند كه بيش از 10 سال به آغاز اين رويداد بزرگ ورزشي زمان است اما در صورت تمايل دولت قطر، ايران نيز مي‌تواند همانند ساير سرمايه‌گذاران بخش اعظمي از امور زيرساختي پروژه‌هاي جام جهاني را به عهده بگيرد.
راستي با اشاره به تبادلات و تعاملات مردم استان‌هاي بوشهر و هرمزگان و حضور طولاني مدت سرمايه‌گذاران دو كشور در اين استان‌ها و بالعكس، اين استان‌ها مي‌توانند در اين مبحث حضوري موفق داشته باشند.
اين مسئول بيان داشت: بايد بازارهاي داخلي و خارجي را تشويق به خريد توليدات ايراني كرد تا از اين طريق زمينه توسعه و ايجاد توان رقابت را در شركت‌هاي توليدي داخلي فراهم آيد.
وي ادامه داد: توسعه تكنولوژي و ارتقاي ساختار بنگاه‌هاي اقتصادي كنوني نيز از ديگر اموري است كه مي‌تواند فضاي كسب و كار كشور را متحول كند.
راستي يادآور شد: در اين راستا بايد به توسعه مهارت‌هاي كسب و كار، كارآفريني و برگزاري دوره‌هاي افزايش مهارتي با هدف انطباق مهارت‌ها و نيازهاي بازار كار توجه شود.
مديركل كار و امور اجتماعي هرمزگان در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه بايد سال‌جاري را سال شكوفايي اشتغال و سال طلايي بازار كار در ايران بدانيم، گفت: طبق سياست‌هاي دولت و با وجود برگشت اعتبارات يارانه‌ها كابينه قصد دارد اعتبارات و تسهيلات ويژه‌اي را براي توسعه اشتغال و ايجاد شغل به مناطق مختلف تزريق كند كه اميد مي‌رود با توجه به كارنامه هرمزگان طي سال 89 ميزان تسهيلات اختصاصي به استان راضي كننده باشد.
وي در ادامه با بيان اينكه وزارت كار به تقويت و كمك به مشاغل خانگي نيز توجهي ويژه‌اي دارد، ابراز داشت: امروزه مشاهده مي‌كنيم كه كشورهاي همانند چين توليدات خانگي خود را جهاني كرده و از اين طريق درآمدهاي هنگفتي را نصيب اقتصاد كشور خود كرده‌اند كه در اين راستا از رسانه‌ها انتظار مي‌رود، تا به اين موضع نيز توجه كافي داشته باشند.

پایگاه اینترنتی آقداش آنلاین



:: موضوعات مرتبط: اجتماعی , ورزشی , مطالب دیگر , ,
:: برچسب‌ها: مشاركت ايران در ساخت پروژه‌هاي جام جهاني 2022 ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: